25 kwietnia 2014

Piątek z... JEŻAMI.

Mam kompletnego "jobla" na punkcie jeży pigmejskich (takich hodowlanych, nie z lasu) więc przedstawię Wam te urocze zwierzątka. Bez rozdrabniania się i pisania o nich. Sporo informacji o jeżach jest na innych blogach oraz na stronach hodowli więc skupię się na zdjęciach i filmikach.





Ten filmik był powodem mojej jeżomanii.

Autor: Karol Paciorek (Lekko Stronniczy)

Śpiące jeże.

Na koniec przedstawię Wam mojego osobistego jeża na jakiego mnie jedynie stać na chwilę obecną:
fot. Kowalskie Photography


A co Wy myślicie o tych zwierzakach? Może macie jeża i chcecie mnie zniechęcić albo jeszcze bardziej przekonać?
~ Pitta

4 komentarze:

  1. Są spoko, ale nie jestem do nich przekonana. :\ Super blog. :)

    http://nataalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaki słodziak! *-* Coraz częściej słyszę właśnie o tych jeżykach! :)

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeże są urocze! Nie chciałabym się raczej takim opiekować, bo psiak w zupełności mi wystarcza, ale zdjęcia jeżów zawsze skłania mnie do typowego zachwytu "aaaww :3" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeża rok temu, niestety powiem z własnego doświadczenia - trzeba mieć dużą wiedzę na ich temat, by zacząć je hodować. Moje maleństwo było chore a ja nawet tego zauważyła. Ponadto, weterynarze jeszcze nie są odpowiednio przygotowani na te maleństwa i niektórzy po prostu nie wiedzą co z nimi zrobić. Co jednak nie zmienia faktu, że są to przesłodkie i prześmieszne zwierzątka, które tupią, wydają odgłos traktorka (z początku gdy są u nowego właściciela) przy denerwowaniu się, a leżąc na pleckach (kolcach?:D) machają swoimi malutkimi łapkami :)!

    OdpowiedzUsuń