30 lipca 2013

Justek: Lipiec '13

Lipiec  ‘13
Lipiec był bardzo pracowitym, ale i koncertowym miesiącem.

Na początek, 9 lipca wybrałam się z Mart na koncert Afromental w Olsztynie! Prawie rok przerwy, co owocowało daniem z siebie wszystkiego w czasie koncertu! Zastępstwo Wojtka daje sobie radę, musicie wybrać się chociaż na jeden koncert i zobaczyć jaka jest energia! Polecam!




W Lidzbarku zaczęły się Lidzbarskie Wieczory Jazzowe, dlatego każdy wieczór w piątek i sobotę miałam zajęty. Poza małymi wyjątkami :)
A na LWJazz zapraszam, już 9.08 wystąpi Kuba Badach, a na perkusji gościnnie Tomek Torres! :D



Pierwszym weekendowym wyjątkiem była choroba, którą niemiło wspominam, ale równo tydzień później wybrałam się do Węgorzewa na koncert Chemii. Koncert po którym po raz kolejny uświadomiłam się w tym, że uwielbiam ich muzykę! 

Co jakiś czas możemy usłyszeć nowe single zapowiadające najnowszy krążek, którego premiera w Polsce już 4 października! Już niedługo kolejny singiel ‘Hero’, piosenka którą wielbię w każdej sekundzie jej brzmienia!

W ostatni czwartek razem ze Studiem TVDST w którym "pracuję" kręciliśmy Koncert Charytatywny Na Rzecz Ratownictwa Medycznego I Transplantologii. Wystąpiły takie zespoły jak Loka, Mirami i Lay Zee. Przyznam szczerze, że tylko Loka jako tako do mnie trafiła i byłam w stanie słuchać i bawić się na ich koncercie :)

A teraz pozostaje mi czekać na wyjazd Tratwowy do Zakopanego, już niecałe 3 tygodnie! W międzyczasie parę imprez w Lidzbarku, więc czas nie będzie się dłużyć :)

Razem z Grelą będziemy śpiewać 'W górę szlaban' Maryli !

P.S. Moja chrześnica, Lena, za miesiąc i 4 dni kończy roczek! Dzieci za szybko rosną, zdecydowanie :)


1 komentarz: